dimarts, 5 de març del 2013

A MI EM FUNCIONA!!!

M'encanten les teràpies alternatives: l'homeopatia, la reflexologia podal, el reiki, el "cura cura sana culito de rana"... tot tan ancestral, segons els que ho practiquen, tan arrelat a la Terra, a l'energia vital de l'Univers, tot tan natural, tan sa, tan sense contraindicacions ni efectes secundaris, tot tan mega-guai i superflower, que no entenc encara com aquest Govern tan Catòlic i religiós no ha acabat de retallar del tot les ajudes a la investigació científica i han fet a Sandro Rey ministre de Teràpies Alternatives. Fora la puta ciència i la seva colla d'interessos comercials i econòmics. Visca el tarot i l'aromateràpia!
I ara disculpeu però em vaig a posar un dit al cul per curar l'acidesa d'estòmac que m'acaba de vindre... Què passa? A mi em funciona!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada